سایت قرآنی سالور

تلاوت زیبای استاد شیخ محمد صدیق منشاوی از سوره های روم از آیه 17  تا 30 ، ضحی ، انشراح ، حمد و بقره از  1 تا 5 را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید. این تلاوت در سوریه ضبط شده است.

منشاوی روم 17 -30،ضحی، انشراح، حمد، بقره 1 – 5

نظرات  (۸)

انشا الله زندگیت قرآنی شود

واقعا صدای استاد ارامش بخشه.................

ولی هیچ صدایی گرم تروارامش بخش تره استادعبدالباسط نیست

با سلام.با صدای استاد منشاوی روحم پرواز میکنه. هر وقت صدای این استاد بزرگ رو گوش میدم بی اختیار اشک از چشمانم جاری میشه
شکراِ
حتما کار کنین.عالیه
من سی دی این تلاوت رو دارم اما چون DVDخرابه نمیتونم گوش بدم
از این رو اومدم تا دانلود کنم این تلاوت یکی از شاهکارهای استاد هست

۱۸ آبان ۰۱ ، ۱۱:۰۸ محمدامین دالوند

سلام محمدامین دالوند کلاس پنجم ده ساله ساکن خرم ابادلرستان هستم -از استادمنشاوی بزرگ تقلیدمی کنم خیلی عالی و جالب است پیشرفت خوبی داشتم خداوند رحمت کندمرحوم منشاوی - از شما و اساتید عزیزم جناب اقای حاج عزت گوشه ای حاج حسن رضامرادی حاج غلامرضا یاراحمدی و حاج وحیدکرمی بی نهایت سپاسگزارم -موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی