سایت قرآنی سالور

تلاوت استاد محمّد صدّیق منشاوی از سوره های قاف آیات 16 تا آخر و الرحمن آیات 1 تا 17 را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید. این تلاوت در مسجد جامع الکبیر  کشور کویت، در شب عید فطر سال 1966 میلادی ضبط شده است.

منشاوی سوره های قاف آیات 16 تا آخر و رحمن 1 تا 17

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۶
خادم الثقلین

منشاوی قاف رحمن

نظرات  (۵)

عالی
خدا حفظتون کنه خیلی خوب بود
دمتون گرم . خیلی خوب بود
اجرکم عند الله
۱۰ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۰۱ یاسرخیری از بهارستان نسیم شهر شاگرد استاد محمد حسین سعیدیان
سلام علیکم
خیلی خوشحالم ازینکه بین اینهمه سایت ها و شبکه های مجازی و... <<اینطور لینک ها و آدرس های خوب و مفید هم هست که هر کسی ازش استفاده کنه باقیات الصالحات حساب میشه.
من الان در حال حاضر سربازم و در پادگان دوستم علاقمند به قرآن شده گفته که من دوس دارم بجای آهنگ های... موسیقی های قرآنی گوش کنم و تو راهنماییم کنی.
منم الان اومدم و دارم ازین جا دانلودش میکنم ببرم بدم بهش.
خداوند میدونه که چه ثوابی میخواد شامل صاحب و سازنده این لینک بکنه.
بنده شخصا دعاگو و ممنون ایشونم.
انشالله موفق دنیا و آخرت باشید
یا علی ع

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی